کابوسم رویای صادقه بوده!!!


دنیای من محمد

به بهاران سوگند که تو بر خواهی گشت،من به این معجزه ایمان دارم

 

سمی نوشت:

 

 

 

عذاب آورتر از شب های ِ بی توئی أم

 

شب هایی ست

 

که من با یک دنیا عشق و امید

 

تو را صدا میکنم

 

امــــــــــــــــــــا

 

از تو جوابی نمیشنوم!!!

 

وااااااااااااااااااااای که شب جان می کَند

 

تا صبح شود

 

به این خیال

 

که همه ی این جواب های ِ نشنیده ام

 

کابوس باشد

 

و چه زهری میشود آنروز

 

وقتی به خاطر می آوری

 

کابوست رویایی صادقه بوده !!!

 

 

 

پ.ن:به پاس همه ی sms های بی جوابم



نظرات شما عزیزان:

نوشا
ساعت20:26---26 تير 1391

آخه چرا؟؟؟!!!
ینی مشکلتون حل شدنی نیست؟؟


دختر تنها
ساعت21:33---24 تير 1391
سلام آبجی سمیرا. چه بد شبایی هستن اون شبا...چقدر التماس و خواهش که بی جواب باقی می مونن...!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 21 تير 1391برچسب:,ساعت 11:52 توسط سمیرا | |


Power By: LoxBlog.Com